Els alumnes de MiP2 treballen en tres il·lusionants projectes

Des de principis d’aquest any 2019 els alumnes de Màrqueting i publicitat de segon amb la col·laboració dels professors Jordi Jordano i Laia Vilà  treballen simultàniament en tres reptes reals: Claim Your Future, Marcel Gubern i Repte Capgrossos.


L’ organització per poder fer front als tres projectes de manera simultània és la següent:

La classe de Màrqueting 2 s’ha dividit en tres grups equilibrats i amb potencial, i s’ha assignat un d’aquests projectes a cada grup, amb l’objectiu de poder assolir amb èxit els objectius proposats.

Claim Your Future té l’objectiu que les organitzacions que hi participen contribueixin al desenvolupament de l’emprenedoria social en els joves i de contribuir al canvi.  El grup encarregat d’aquest repte va acudir el passat  25 de gener al primer camp d’innovació social celebrat a Mataró, que va tenir lloc a la universitat TecnoCampus, on van realitzar un seguiment de l’esdeveniment a través de les xarxes socials per mitjà de les següents accions: Publicació de posts/vídeos , entrevistes als participants/jurat i ús de Hashtags .

Respecte el projecte relacionat amb Marcel Gubern, el principal objectiu que es vol assolir és  augmentar el Branding personal  d’aquest expert en fotografia  submarina, es a dir, fer-li guanyar més notorietat de l’activitat que realitza Marcel Gubern per mitja d’estratègies de màrqueting digital.

I per finalitzar, en el Repte Capgrossos es busca donar notorietat a l'activitat que realitzen aquests Capgrossos de Mataró, per mitjà de les següents accions: realització d’un casal d’estiu, nou disseny de pàgina web o crear un Carnet Casteller, a més realitzaran un castell creat per dones per ressaltar-ne la imatge. 

Gràcies a l’experiència que han tingut els nostres alumnes, han desenvolupat i han posat en pràctica els seus coneixements, aptituds i creativitat treballats fins ara. Segueixen creixent en el seu àmbit escolar, professional i personal.





Claim Your Future




Marcel Gubern




Repte Capgrossos




Des de principis d’aquest any 2019 els alumnes de Màrqueting i publicitat de segon amb la col·laboració dels professors Jordi Jordano i Laia Vilà  treballen simultàniament en tres reptes reals: Claim Your Future, Marcel Gubern i Repte Capgrossos.


L’ organització per poder fer front als tres projectes de manera simultània és la següent:

La classe de Màrqueting 2 s’ha dividit en tres grups equilibrats i amb potencial, i s’ha assignat un d’aquests projectes a cada grup, amb l’objectiu de poder assolir amb èxit els objectius proposats.

Claim Your Future té l’objectiu que les organitzacions que hi participen contribueixin al desenvolupament de l’emprenedoria social en els joves i de contribuir al canvi.  El grup encarregat d’aquest repte va acudir el passat  25 de gener al primer camp d’innovació social celebrat a Mataró, que va tenir lloc a la universitat TecnoCampus, on van realitzar un seguiment de l’esdeveniment a través de les xarxes socials per mitjà de les següents accions: Publicació de posts/vídeos , entrevistes als participants/jurat i ús de Hashtags .

Respecte el projecte relacionat amb Marcel Gubern, el principal objectiu que es vol assolir és  augmentar el Branding personal  d’aquest expert en fotografia  submarina, es a dir, fer-li guanyar més notorietat de l’activitat que realitza Marcel Gubern per mitja d’estratègies de màrqueting digital.

I per finalitzar, en el Repte Capgrossos es busca donar notorietat a l'activitat que realitzen aquests Capgrossos de Mataró, per mitjà de les següents accions: realització d’un casal d’estiu, nou disseny de pàgina web o crear un Carnet Casteller, a més realitzaran un castell creat per dones per ressaltar-ne la imatge. 

Gràcies a l’experiència que han tingut els nostres alumnes, han desenvolupat i han posat en pràctica els seus coneixements, aptituds i creativitat treballats fins ara. Segueixen creixent en el seu àmbit escolar, professional i personal.





Claim Your Future




Marcel Gubern




Repte Capgrossos